Amikor a blogomat indítottam az volt a célom, hogy betekintést nyújtsak a csoportom életébe, napi munkámba.
Segítséget adjak óvónőknek, akik még kezdők és szükségük van egy kis "mankóra", szülőknek, akik szívesen olvasnak nevelésről, problémákról, megoldási lehetőségekről.

Közben teltek az évek és 40 év után a pályám végéhez értem. A mozgalmas évek után nagy lett a „csend” körülöttem, annak ellenére, hogy továbbra is figyelemmel kísértem az óvodai élet változásait. Akkor határoztam el, hogy folytatom a blog írását és az évek alatt összegyűjtött tapasztalataimat, ötleteket megosztom az érdeklődőkkel.

Örülnék, ha a nézelődés mellett az észrevételeiteket is leírnátok.


Rendszeres olvasók

2013. okt. 14.

Gombolás


Az alapötletet a "Gyereketető" facebook oldalán láttam, amit módosítottam a heti témánknak (gyümölcsök) megfelelően.



Feladat: Szedjük ki a kosárból a gyümölcsöket, majd tegyük vissza. Figyelni kellett arra, hogy melyik színű gombhoz, melyik gyümölcs tartozik (piros gomb-alma, barna-dió, kék-szilva, sárga-körte).
Megszámláltuk melyik kosárban hány gyümölcs van, miből van több, miből kevesebb, miből ugyanannyi.
Közben pedig gombolgattunk, ami fejleszti a finommozgást és persze megkönnyíti majd az önálló öltözködést.

Köszönöm, hogy leírod a véleményedet!
 

2 megjegyzés:

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...