Rendszeres olvasók

2014. jún. 21.

Óvó néni búcsúztatása



 Régen jelentkeztem, kicsit elhanyagoltam az írást, mert az utóbbi hetekben nagyon el voltam foglalva. Nem csak a nagycsoportosoktól kellett elbúcsúznom, hanem a kolléganőmtől is - 40 év után nyugdíjba ment. Fájdalmas a búcsúzás, mert hét évet töltöttünk együtt, de örömteljes is, mert egészségesen, új tervekkel készül a nyugdíjas évekre.
A búcsúzás napjára a gyerekekkel már hetekkel korábban kezdtük a készülődést. Mindenki gyönyörű rajzot készített, amit egy mappába tettem. Én pedig egy albumot állítottam össze, sok-sok képpel és személyes bejegyzéssel az elmúlt évről. A munka hevében persze elfelejtettem lefényképezni az albumot, de meg tudom mutatni, mert a Meskán rendeltem.



Gyönyörű album, a készítőjét mindenkinek ajánlom, aki ilyesmit szeretne vásárolni. A szállítás is gyors és sérülésmentes volt.
Egy szép kis műsorral is készültünk a gyerekekkel és a szülőkkel együtt. Nagyon meghatódtunk, szem nem maradt szárazon!

A műsorból néhány ötlet, ha valakinek szüksége lenne rá:
 

Versek

Velem voltál örömömben,
velem voltál bajban,
velem voltál, ha sírtam,
velem, ha kacagtam.
Meséltél és meséltél
igazakat, szépet,
kívántam, hogy a meséd
sose érjen véget.
Mit adtam én cserébe?
Te azt sose kérted,
de talán a két szemem
elárulta néked. 

Köszönöm sok jóságodat,
Melengető mosolyodat,
A sok boldog órát, percet,
Melyet szereteted szerzett.

Zene 




Virág átadás párosával történt, közben köszönetet mondtak a gyerekek. Olyan dolgot mondtak, ami rájuk jellemző pl: "Köszönöm, hogy mindig segítettél!" "Köszönöm, hogy vigasztaltál!"
 


 A kolléganőm minden gyereknek apró ajándékkal és finom sütivel kedveskedett.
Remélem, hogy nem csak nekem, de neki is emlékezetes marad ez a nap!

Köszönöm, hogy leírod a véleményedet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...